Benader jouw websitebezoekers opnieuw.

Zet interesse om in conversies.

Remarketing

Benader eerdere websitebezoekers nogmaals

Je wilt potentiële klanten die al interesse hebben getoond in je producten of diensten activeren om over te gaan op een daadwerkelijke aankoop. Een goede, doordachte remarketingcampagne kan hier aan bijdragen. Onze online marketeers ondersteunen en adviseren je hier graag in.

Vrijblijvend gesprek inplannen

Wat is remarketing?

Remarketing of retargeting is een online marketingtechniek waarbij bezoekers van je website opnieuw benaderd worden met een gerichte boodschap: beeld- of tekstadvertentie.

Deze manier van online adverteren richt zicht op potentiële klanten die tijdens het eerdere bezoek niet zijn overgegaan tot conversie. Remarketing is mogelijk via verschillende kanalen, waaronder Google Display Network, Facebook, LinkedIn en YouTube.

Voordelen remarketing

Wat zijn de voordelen van remarketing?

  • Erg goedkoop in vergelijking met andere vormen van adverteren

  • Mensen hebben al interesse in je onderneming getoond

  • Vergroot je naamsbekendheid

  • Remarketing kan via verschillende kanalen

  • Bepaal zelf de tijdsduur

  • Aankoop wordt meestal pas na tweede bezoek verricht

Wat kost remarketing?

Remarketing is een van de goedkoopste mogelijkheden van online adverteren. De kosten bestaat uit twee onderdelen:

  • Het budget voor je remarketingcampagne
  • De kosten voor het opzetten, bijhouden en optimaliseren van de campagnes voor een goed rendement.

Een remarketingcampagne starten?

Laten we samen kijken waar jouw kansen liggen met remarketing. 

Vrijblijvend gesprek inplannen