Je wilt een specifieke doelgroep benaderen en wilt daarom graag adverteren in tijdschriften. Met een advertentie in een tijdschriftt bereik je tenslotte een specifiek publiek met een bepaalde gemeenschappelijke interesse. Maar behaal je hiermee ook jouw gewenste doelen?
Wist je dat dit met online adverteren makkelijker, gerichter en vooral goedkoper kan?
Wil je dat je advertentie een beetje goed opvalt in het tijdschrift, dan zullen de kosten al snel oplopen in de duizenden euro's. Daarbij komt dat je niet precies weet wat het je uiteindelijk gaat opleveren. Bij online adverteren kun je zelf de kosten bepalen en zijn de resultaten meetbaar.
De kosten voor online adverteren bestaat uit twee onderdelen:
Online adverteren heeft een aantal belangrijke voordelen ten aanzien van adverteren in tijdschriften.
Online adverteren is een breed begrip. Het ene type is voor het ene doel uitermate geschikt, terwijl een ander doel om een andere aanpak en type advertentie vraagt.
Met online adverteren krijg je inzicht in je bereik en doelgroep. Geen schatting van hoeveel mensen je bereikt hebt met je advertentie, maar harde cijfers. Hoeveel mensen hebben je gebeld naar aanleiding van je advertentie? Met online adverteren kun je deze details meten en inzichtelijk krijgen.
Je bepaalt zelf je budget dat je beschikbaar stelt.
In tegenstelling tot adverteren in tijdschriften, kun je met online adverteren je doelgroep erg specifiek maken door verder te specificeren op bijvoorbeeld interesses, leeftijd, etc. Bereik mensen die al specifiek naar je op zoek zijn of een publiek dat sterke interesse heeft met jouw merk, dienst of product.
Laten we samen kijken waar jouw kansen liggen met online adverteren.